Дзяржаўная  ўстанова адукацыі
"ЛюсінскАЯ сярэдняя школа
ІМЯ ЯКУБА КОЛАСА"
РусскийБеларускiEnglish
Карта сайта Шестой школьный день Музей Я.Коласа Результаты опросов Электронное обращение Гостевая книга На главную Служебный вход

Меню

Галоўная
Skip Navigation Links

Нашы навіны

20.12.2024
Успехи в конкурсе научных биолого-экологических работ

чытаць...

19.12.2024
ШАГ: “Маладосць – час выбару. Прафесійнае самавызначэнне”

чытаць...

18.12.2024
В НДЦ "Зубренок"

чытаць...

17.12.2024
Благотворительная ярмарка

чытаць...

15.12.2024
Суботні калейдаскоп

чытаць...

Кантактная Iнфармацыя

Адрас: 225430
Брэсцкая вобласць
Ганцавіцкі раён
аграгарадок Люсіна
вуліца Школьная, 8
Тэлефон:
(8-01646)26-3-38;
(8-01646)26-3-39
Электронная пошта:
lusino@gancevichi.edu.by
ДУА "Люсінская сярэдняя школа імя Якуба Коласа"

Яндекс.Метрика

Казачнае матэматычнае падарожжа

11.01.2018

   Казачнае падарожжа здзейснілі вучні пятага класса, дапамагаючы Івану Царэвічу выратаваць сваю нявесту. У пошук адправіліся у складзе трох каманд, якім дзеці самі далі назвы і абралі сабе капітанаў. Ратуючы прыгажуню, пабывалі на шматлікіх матэматычных станцыях, з энтузіязмам і стараннем выконваючы адпаведныя заданні.   У “Размінцы” лідзіравала каманда “Фізічны батон”,  у “Заданні Хаткі” мацнейшымі былі “Выдатніцы”. Капітанам ад Бабы Ягі дасталося асабістае заданне, з якім лепш справіўся капітан каманды “Фізічны батон” – Дамброўскі Станіслаў.   А тым часам   іх каманды адказвалі на вясёлыя матэматычныя пытанні. Тут “Драконы” і “Фізічныя батоны”  былі нараўне.  А вось у Заданнях Чароўнага Лесу мацнейшымі аказалася  каманда “Драконы”.  “Фізічны батон”  быў пераможцам у заданнях  ад Змея Гарыныча. І не дзіўна, што крыжаванку ад Царэўны разгадалі хутчэй і лепш “Выдатніцы”. У выніку мэта падарожжа была дасягнута, пераможцай выйшла каманда  “Фізічны батон”з лікам 26 балаў, на 1 бал ад іх адсталі “Драконы”, а Выдатніцы“ набралі 22 балы.  Усе каманды  атрымалі граматы і адпаведныя адзнакі за першае, другое і трэцяе месца.

В.Р.Жалезная,
настаўніца хіміі і матэматыкі